~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 24 april 2013

Hoppsan!

Glömde visst skriva här på några dagar.

Jag kan inte påstå att jag varit ovanligt upptagen men tydligen har jag haft något annat än bloggen att tänka på. :-)

I måndags var vi på öppna förskolan och lekte lite.
Det är alltid uppskattat av både barn och mamman.
På eftermiddagen fick för oss att möblera om lite och där har vi nog anledningen till att jag inte varit här.
Det krävs ju lite engagemang när man väl fått mannen i rörelse. ;-)
Hallen vi har på baksidan tömdes på diverse grejor.
Vi har använt den till ett sånt där "kastaalltmöjligtdär"-utrymme.
Nu har i alla fall våra garderober flyttat in där istället.
Anledning till detta är att det var så trångt i vårt sovrum att det närmast var omöjligt att ta något eller lägga in något i de där garderoberna.

Ja och som oftast, så när vi börjar röra i en ände så blir det en kedjereaktion.
Hela sovrummet möblerades visst om.
Men bra blev det!
Och jösses med golvyta det kunde finnas där.

Detta projekt pågick även igår eftersom det inte går att ägna all sin tid till dessa projekt.
Barm ska ju ha mat och tas om hand också ;-)

Idag har jag och lillkillen varit på besök hos goa Emma och hennes fina familj.
Snuffade lite på lilla Maja och fick leka lite med söta Moa.
Resten av sällskapet på plats var också roligt att träffa.
Nästan lite jobbträff över det hela. :-) <3

Dagen avslutades med föräldrarmöte på dagis som jag proffsigt nog kom för sent till.
Jag trodde det började kl 18.30, men nä.
18.00 var det visst.
Ja, det är så typiskt mej.
Inget att deppa över, bara att inse att jag är förvirrad i mitt huvud ibland.

Nu är det en massa planerande och fixande i en vecka framöver.
Mycket att stå i för denna mamman.
Roligt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar