~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 13 april 2013

Instagram

Jag har vägrat länge men nu finns jag även där.
Spännande med nya saker fast jag är en hopplös vanemänniska. :-)

lillronya heter jag där om någon skulle vilja kika.

I detta huset har det varit mycket lugnt idag.
Emilio tog Nikita med sej och åkte tillbaka till farmor i morse.

Vi andra har roat oss med att bara mysa.
Vi har även provat göra friterade bananer.
Mycket gott!!

Imorgon ska den riktiga vårvärmen komma.
Håll tummarna för att det blir så!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar