~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 2 maj 2013

Jösses vilken vecka!

Fullständigt galen, måste jag säga.

Den inleddes med en dag då det skulle packas och fixas i ordning inför vår lilla valborgstripp.
Detta medan liten kille tyckte att jag skulle göra annat.
Kvällen tillbringade jag med goa tjejer på "prat och pyssel".

På tisdagen packade vi in oss i bilar och körde till Mjölby.
Det var utöver vår familj mina föräldrar, min syster och hennes dotter.
Mycket mysigt där!
Vi brukar åka dit på Valborg.
Bo tillsammans i en stuga och bara mysa.

Dagen efter brukar vi ge oss hemåt i lugn och ro när vi är klara.
Men denna gången blev det lite annorlunda.

Mitt kära molo, ni vet?
De valde att ha sin lagersalg i Köpenhamn denna dag.
Detta fick jag reda på en vecka innan så det vara bara att göra det bästa av situationen.

Så kl 7 på morgonen lämnade vi Mjölby och körde hem.
Kanske gick det liiite snabbt hem. ;-)

Väl hemma hoppade jag in i min väns bil och det bar iväg till Danmark.
Erkänner att jag var rejält sliten när jag kom hem sent på kvällen.
Men det var det värt!
Jag gjorde fina fynd och det är alltid roligt att träffa alla roliga vänner där.

Idag har jag varit trött, haft huvudvärk och varit allmänt sliten.
Men vad gör det? ;-)

YOLO säger kidsen och jag håller med.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar