~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 26 maj 2013

Mors dag


Vi firar våra mammor på mors dag men jag har mycket sällan blivit firad.
Jag bryr mej inte så mycket om det egentligen men det är ju roligt att få någon uppskattning, speciellt en sådan dag när så många andra får det.

Idag var jag och Alicia på väla för att köpa klänning till lärarmiddagen och skolavslutningen.
Väl hemma igen väntade pizza så att vi slapp laga mat.
Döm om min förvåning när alla barnen tillsammans räckte över denna fina blomma och ett fint hemmagjort kort.
Ronnie hade kört ner till affären med alla barnen som var hemma och köpt denna.
Jag är SÅ glad och nöjd!

Min kära man, som inte direkt är av den romantiska typen, la till:
Jag tyckte vi skulle köpa en solros för du är ju min sol.

Min familj är mitt allt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar