~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 12 maj 2013

Minimal datortid

Av det blir det minimal bloggtid.
Visst kan jag blogga via mobilen men det blir inte riktigt lika bra då.

För att sammanfatta veckan som gått då.
Ganska fint väder och vår på riktigt.
Lite möten och ett väldigt mysigt ettårskalas.
Kort skolvecka.
Ja jobbvecka brukar det ju heta men här jobbar vi alla dagar, så här spelar sådant ingen roll när det gäller jobb.
Fredagen och lördagen bjöd på årets händelse här:
ÖRKELLJUNGADAGARNA :-)

Barnen har längtar och längtat.
Bor man i en liten håla så händer det inte så mycket på hemmaplan så det är lite som roar.
Vi var iaf i byn båda dagarna.
De äldre barnen roade sej själva.
Anjelin och Emilio åkte ett par karuseller.
Vi åt lite sockervadd.
Gick runt i röran bland knallar och lite uppträdande.
 Vädret höll sej ok förutom en regnskur som kom exakt när vi skulle äta sockervadd.
Gissa hur den såg ut :-D

Idag har vi mest gjort ingenting och det är ganska skönt det med.
Laddar nu för en ny vecka som säkert är fylld med saker att hitta på.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar