~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 5 maj 2013

Solig helg!

Fy vad jag har bävat för denna helgen.
Nog för att jag är van vid att klara mej själv men har ändå bävat.
Mannen har varit borta hela helgen med jobbet.
Att då själv se till att det här hemmet går runt med mat, körningar, busiga småbarn och bångstyriga tonåringar är en utmaning.

Jag tackar min lyckliga stjärna för det fina vädret!

Vi har varit ute precis hela helgen.
Grillat och ätit ute.
Lekt och lekt.

Idag har Anjelin och Emilio övat på att cykla.
Kan meddela att denna mamman har sååå ont i muskler som jag inte trodde fanns.

Tack vare att vi varit ute så mycket har småbarnen somnat tidigt.
Och med snälla tonåringar i huset kunde jag minsann komma ut på powerwalks både lördag och söndagskväll.

Guld!!

Så sammanfattningsvis har vi haft en toppenhelg.

Men nu kan gott mannen i huset komma hem.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar