~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 27 maj 2013

Måndag igen...

Startade dagen med ett litet besök av en vän och hennes söta lilla dotter.
Alltid roligt att träffas och prata lite.
Även om det sker alldeles för sällan.
Drog sen iväg till lekplatsen en sväng.
Man får ju passa på att rasta barnen när vädret samarbetar ;-)

Eftermiddagen tillbringade vi mest ute.
Jag njuter så av att det är lite varmt och regnfritt.
Och det gör barnen med.
Anjelin och Emilio övar på att cykla för fullt.
Det går ganska bra.
Ingen av de har riktigt knäckt koden än, men snart så.

Ikväll vankas pyssel och prat för denna mamman.
En liten flykt från hemmet för att ladda ny ork är aldrig fel.
Hur mycket jag än älskar hemmalivet så behövs det påfyllning av intryck utifrån.

Vi får väl se hur familjen reder sej ikväll.
Anjelin har ont i örat och somnade alldeles för tidigt i soffan.
Minstingen somnade också en aning för tidigt.
Sol och utelek gör sitt till.
Men de klarar sej säkert alldeles utmärkt med pappan i familjen.

Hoppas ni har en fin kväll.

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar