~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 23 maj 2013

Bästa mamman!

Den bästa mamman i denna värld fyller år idag.
Det är ju min mamma jag pratar om, såklart.

Vi har firat ikväll med god smörgåstårta och smarrig tårta.

Tidigare idag var vi ute och gick en långrunda på över en mil.
Jag, Ronnie, lillkillen och Grim.
Över en mil traskade vi i den fantastiskt fina naturen vi har här.

I övrigt har jag fyllt de senaste dagarna med utvecklingssamtal, sjukgymnastbesök och fotbollsträning i ösregn bl.a.
Så livet rullar på som vanligt.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar