~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 31 maj 2013

Michaela 19 år!

Tänk att det är 19 år sen hon föddes...
Nu är hon vuxen och ska klara sej på egen hand.
Konstig känsla...
Men min lilla unge kommer hon alltid att vara. <3

Dagen har firats med smörgåstårta och lite presenter.
Mer blir det nästa vecka.

Lite mer oönskade saker som upptäckts idag är vattkoppor.
Anjelin har troligen fått eländet så de är väl bara att förbereda sej på ett antal veckor i karantän.
Killarna har ju inte heller haft de.
Men på ett sätt är det ju lika bra att de får det nu så är det gjort.

Jag tänker dock göra något mycket ovanligt och speciellt i detta läget då jag inte vet hur dålig Anjelin kommer att bli.
Jag rymmer hemifrån imorgon. ;-)
Det är dax att träffa gulliga vänner från olika delar av landet.
Gekås Ullared blir den första samlingspunkten.
Därefter blir det träff hos goa Linda i Falkenberg.

Längtar iväg och kommer lika snabbt att längta hem igen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar