~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 19 maj 2013

Ja jösses



Det är maj månad och tiden springer fortare än någonsin.
För några år sen var jag alltid på gränsen till utbränd den här månaden.
Nu har jag lärt mej vissa viktiga saker.
Jag kan inte vara med på allt och barnen mår inte heller dåligt av det.
Jag har också lärt mej att sänka alla krav och bara leva lite mer.
Så nu klarar jag mej riktigt bra minsann :-)

Veckan som passerat har innehållit fint väder, sjuka barn, eurovisionkval, hockey och en massa annat kul.
Ja sjuka barn är ju mindre kul, men det tillhör ju lite när man har ett gäng.

Igår hade vi besök att vårt lilla gudbarn Dorothea och hennes föräldrar.
Väldans mysigt!

Senare var det dags för eurovisonslagerfinalen.
Spännande som alltid och extra roligt när det sänds från Sverige.
Här i familjen var vi överens om att Danmark hade bäst låt och den vann ju så vi hade nog rätt. ;-)

Idag vankas det final i hockey-vm och det är minst lika spännande som eurovision igår kväll.
Det är ju Sverige som spelar och då bara måste man titta.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar