~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 4 juli 2012

Sol!

Idag blev en bättre dag.
Sol och fint väder.

Tillbringade förmiddagen vid sjön.
Nästan hela ungahögen med.
Bara Alicia som hade annat för sej.

Sen besök av min syster, Mia.
Alltid lika mysigt.

Senare fick jag äran att passa lilla O.
Bild kommer på det gullhjärtat.
Lilla Os mamma var snäll och tog med sej Anjelin på hennes första bio-besök.
Ica age 4 såg de och den lilla damen är SÅ nöjd.

Medan de var iväg fyllde vi en pool så att Emilio hade något att pyssla med.

Med andra ord, en riktigt bra dag.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar