~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 6 juli 2012

Say no more...


Eller vad säger man?
Lika tokiga båda två.
Äldst och yngst i skaran.

Bilden är tagen igår på stranden.

Idag har vi ätit tårta all day long.
Denna mamman har fyllt typ.... 25 hela dagen.
Jag älskar jordgubbar, så det har vi frossat i.
Eller ja, jordgubbstårta då.
Först med Karin, Lucas och lilla O i förmiddags.
Sen kom min farmor och barnens farmor på eftermiddagsfika.
Kvällen avslutades perfekt med mina goda tetantsvänner.

En bra dag!

NU är det sängdax!

Kramar Helena

2 kommentarer: