~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 27 juli 2012

Jobba jobba jobba

Jobbdygn nu och sen en liten söndagskväll.
SEN är det semester igen.
Härligt!!
Vi ska avsluta sommarlovet med semester, både jag och mannen.

Att jobba är inte alltid tråkigt eller jobbigt.
Mitt jobb är oftast roligt, givande och helt ok.
Fast jag skulle helst vara hemma istället.
Ikväll har jag iaf jobbat med en go tjej och vi har haft mycket mysigt.
Imorgon fortsätter vi nog med lite festival:-)

Men det ska bli mysigt med lite semester igen ändå.

Kramar Helena


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar