~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 1 juli 2012

Skocken är komplett!!

Äntligen är alla barn hemma igen!
Även det goa extrabarnet, som är här varje sommarlov ett par veckor, har kommit idag.

Det är så här jag vill ha det!

Söstra mi har varit här idag och firat min födelsedag lite. Jag fyller inte år idag, men vi tyckte det var en bra dag att fira på idag.:-)
Jag fick fina, rosa hörlurar till min telefon.
Mycket bra!
Nu slipper jag låna tjejernas varje gång jag ska ut och gå.
Hoppas nu vädret är bra imorgon bitti så att jag kan testa de.
Eftersom jag firades fick jag bestämma fikan.
Gissa vad?
Jordgubbar såklart!
Finns ju inget bättre.

Nu är klockan mycket och jag ska leta upp min kudde.
Soffan är som vanligt full av filmtittande tonåringar.
Ordningen är återställd...

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar