~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 9 juli 2012

Lite mer bilder...

 Den lille filosofen väntar på att vi ska gå ut en tur i skogen.
Varför inte undersöka ett löv så länge?

 Barnen ville plocka blåbär så det gjorde de.
Jag spatserade omkring och bara var nöjd.
Plötsligt fick jag syn på det här fina och blev genast mer intresserad av att vara i skogen.;-)

Det här fick jag ihop på vår lilla promenad.
Och ja, resultatet av det har ni ju redan sett.:-)

Barnen fick ihop en liter blåbär som blev en god paj.

Jag bara älskar sommaren!!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar