~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 9 juli 2012

Så var det dax för barndop

I Åsljunga Småkyrka 
Lördagen den 7/7 2012

Det här gänget hade vi med oss.

Stolt gudmor var och är jag.
Sällan ni ser mej på bild så titta noga idag.

De stolta föräldrarna och gudföräldrarna och så föremålet själv, förstås.

Gösta Imberg döper Dorothea

Och vi andra tittar spänt på :-)

Efter själva dopet var det gudfar Ronnies tur att hålla.

Och så det värsta av allt!
Att posera efteråt....


Söt som få...



Kramar Helena

4 kommentarer:

  1. Så fint, och du som är så söt Helena, kan minsann vara med på många foto =)

    SvaraRadera
  2. Niclas Olofsson9 juli 2012 kl. 10:24

    Verkligen fint detta Helena :)

    SvaraRadera