~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 20 juli 2012

20 juli 1997

Då lovade vi att hålla ihop livet ut, på riktigt.
Fast egentligen gav vi varandra det löftet långt tidigare.
Vi träffades i maj 1991 och det dröjde inte länge innan vi insåg att inget kunde hindra oss att vara tillsammans.
Vi var och är menade för varandra.

Så att vi skulle gifta oss var det ingen tvekan om. Det var bara frågan om när.
För 15 år sen, på Alicias dopdag, överraskade vi de närvarande en aning genom att gifta oss.
Ingen visste och det var extremt roligt.:-)
Den som säger att man helt smärtfritt på en räkmacka åker igenom 15 års äktenskap antingen ljuger eller har haft en otrolig tur.

Men som vi bestämde för länge länge sen, inget kan göra så att vi ger upp!
Vi är alltid värda att kämpa för.
Så det har vi gjort och det är alltid värt det.

Fast oftast har vi det toppen och jag vill aldrig någonsin i hela mitt liv vara utan min Ronnie!!

Jag älskar dej nu och för alltid!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar