~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 2 juli 2012

On the wild side...

Att umgås med två tonåringar som är uppväxta i vårt galna hem är allt annat än lugnt.
Men förbaskat roligt och galet.
Jag och Ronnie åkte på bio idag med de där två galna.
Spotify på hög volym i den lilla poplådan till bil resulterade i att vi fullkomligt studsade in i staden.
De två damerna kan nämligen inte höra musik utan att dansa.
Och vad gör det om man sitter i en bil?
Det går bra ändå.

Snow white and the huntsman såg vi och den var faktiskt riktigt bra.

Roligt att göra något med bara Michaela och Alicia någon gång.

Tidigare idag har vi hunnit med lite av varje, som tex ett besök på lekplatsen.
Nu är soffan som vanligt fylld av tonåringar och allt  är som det ska.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar