~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 14 juli 2012

Snart på gång igen

Som ni kanske har märkt så har det varit lite tyst i bloggen i ett par dagar.
Detta beror på mest på att jag har varit alldeles förkyld och hostat som en tok.
Att skriva ett litet blogginlägg tar varken mycket tid eller ork egentligen men det har iaf inte blivit av.

Vi har inte hittat på så värst mycket heller eftersom jag inte orkat.
Nu mår jag iaf bättre och lovar er lite mer ös i bloggen.;-)

Igårkväll firade vi min systers 35, eller hmmmm host harkel 25 årsdag var det ju.
Åt middag på en trevlig restaurang med ett alldeles galet roligt gäng.
Fortsatte med tårta och diverse flytande hemma hos min syster sen.
Så himla roligt!!

Idag tar min första semester slut och det är dags att vakna upp till verkligheten igen.
Tur att jag bara jobbar drygt två veckor till jag har semester igen.
Då tillsammans med min kära man, som jobbat flitigt nu.

Hoppas ni har en fin sommar mina vänner.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar