~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 9 juli 2012

Morfar Lars är på besök


Japp så är det.
Norgebesök har vi, minsann.

Och idag har vi bara njutit av det fina vädret och den varma solen.
En del av dagen var vi vid Bälingesjön och efter en lååång stund i solen intog Morfar Lars och Emilio bänken i skuggan.
Dagen avslutades med gott grillat.
Trötta små barn somnade tidigt och de lite större barnen badade i poolen tills jag trodde de skulle vara helt totalt som russin.
Det var de nästan :-)
Efter en filmstund i soffan så sover även de.

Nu öser regnet ner på min tvätt där ute och jag sitter och hoppas på att det inte kommer någon åska.
Jag tror dock att jag får inse att den faktiskt kommer att dyka upp...
Tur att den stora starka mannen som jag är gift med kommer hem snart och kan hålla mej i handen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar