~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 15 oktober 2013

Vill måla mera!

Ja kanske inte måla men färglägga min kropp då.
Har funderat på att tatuera mej igen.
De flesta av er vet ju att min vänsterarm täcktes av maorimönster i vintras.
Detta är jag bara så himla nöjd med!
Så jag vill ha mera.
Nu är det vänsterbenets tur tänkte jag.
Eller ja, inte NU utan snart i alla fall.

Idag var jag med min kära man hos tatueraren och inte blev jag mindre sugen nu...

Vänta är inte alltid min starka sida.

Dagens musiktips också då.
Lyssna på lite Kapten Röd, vettja.
Eller nä, lyssna mycket!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar