~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 16 oktober 2013

Hoppsan då!

Tänkte låta bli att äta socker ett tag för jag får mindre ont i mina leder då.
Sen mår ju kroppen bättre och kanske kan man tappa en liten bit fläsk också?
Nåväl...
Gjorde mej en smothie på jordgubbar och hallon.
Mums!
Efter en stund var det inte alls mums längre.
Magknip och diverse otrevligheter.
Nu sitter jag här och tycker synd om mej själv men mår ok igen.
Vad hände?
Ja det kan man undra...
Kassa bär eller något?
Ja ja bättre lycka nästa gång.

Kvällen har tillbringats på förskolan på föräldrarmöte.
Trevligt!
Intressant att höra på småbarnsföräldrars resonemang och tankar kring det mesta.
Känner mej ibland som en tant när jag sitter där ibland folk som bara ha ett par småbarn.
Jag sitter visst inne på en himla massa erfarenhet.
Det är bara att konstatera.
Tur att jag i alla fall inte ÄR en tant.
Jag är ju liksom bara 25, typ. ;-)

Det känns som att det här med att bara döda fiskar följer strömmen gör mej förbaskat levande.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar