~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 21 oktober 2013

En väldigt bra dag!

Ja så kan man nog sammanfatta den här dagen.

Jag började med att gratta min söta man på hans födelsedag.
Han blev nog allt lite överraskad över att han fick en present. :-)
Nya "pluggar" till hans öron blidde det.

När jag fått iväg barn till skola och dagis smet jag iväg till en vän för att planera helgens barnkalas.
Men mer om det när det varit.

Efter snabblunch hemma besökte jag goa Emma och hennes söta töser.
Något som måste göras om snart!

Det är minsann lyx att ha tid att göra så.
Att inte bara jobba, städa och fixa utan även hinna träffa en vän eller bara vara.

Det gäller minsann att fånga dagen, för vi lever bara en gång.

YOLO, som kidsen säger, mina vänner. :-)

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar