~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 5 oktober 2013

Firande

Idag har vi firat Anjelins och Nikitas födelsedagar lite.
Mina föräldrar och min syster och kusin Julia har varit här. Och så bästaste Ullafarmor, som är min farmor.
Tjejerna fick fina presenter och var mycket nöjda.

När man fyller år här får man önska middag den dagen.
Eftersom Anjelin fyller år på måndag då det är skola fick hon önska idag.
McDonalds skulle det vara.

Vi kommer att fira i flera dagar nu eftersom tjejerna fyller dagarna efter varandra och man faktiskt SKA få fira på sin riktiga födelsedag!

Mycket tårta blir det ;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar