~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 10 oktober 2013

Det modemedvetna barnet.



Ja här har ni henne.
Hon gillar kläder och att vara fin.
Hon har också några tonårsystrar som fotar sej själva A LOT!
Därav alla dessa poser.

Hon visar er här iaf en ny tröja och en ny fleece som hon fick i födelsedagspresent.
Väldans fina minsann.

Veckan rullar på här med allt som ska göras.
Föräldrarmöte i tvåan har hunnits med.
Även fotografering på dagis.

Lilla lillebror har varit på dagis som han ska denna veckan och, peppar peppar, hållit sej frisk.
Imorgon ska vi gå igenom en ny upplevelse här.
Jag ska jobba på morgonen.
Innan dess ska alla barn göras i ordning för skola och lämnas på dagis.
Jösses!
Jag är ganska organiserad men snacka om ovan.
Så alltså vankas det första jobbdygnet.
26 timmar på ett bräde.
Men sen är jobbveckan gjord.

Håller ni tummarna för att det här går bra nu då?

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar