~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 13 oktober 2013

Första jobbdygnet

Det klarades av under fredagen till lördagen.
Det gick hur bra som helst när det var ös.
Men när det blev lugnt på kvällen.
DÅ längtade jag hem till alla mina hjärtan.
Både det stora och de små.

Idag har vi varit hos mina föräldrar och ätit god middag.
Supermysigt!

Har avslutat dagen med min dator vid köksbordet som så många andra kvällar.

Fick för mej att lyssna på musik lite.
Det finns förbaskat mycket bra musik!
Så dagens musiktips ifrån mej:
Petter!!
Framförallt låten "tills döden skiljer oss åt"

Petter verkar vara en fin person och jag gillar hans texter mycket.
Det finns alltid en finurlig tanke bakom, liksom.

Ni som känner mej vet att jag gillar sånt.
Ni vet... Peps... och Timbuktu.... och sådant :-)

Nu ska jag koppla datorn i tvn och titta på ännu lite mer av mitt nya måste.
Eller nya och nya.
Fyra säsonger är avklarade och nu ska nästa påbörjas.
SONS OF ANARCHY såklart.

Eller bikerdallas som en av mina bästaste vänner kallar det.
Det må vara både klyschigt och fördomsfullt allt i den serien, men lik förbaskat är den tokbra!

Imorgon vankas en ledig dag för mamman med liten lillebror på dagis och alla andra i skolan.
Ska jag göra något vettigt eller bara chilla?
Det är frågan det. :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar