~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 14 oktober 2013

Alltså!

Det borde vara förbjudet att hugga ner en massa träd!
I alla fall där vi bor.
Vi bor som ni förstår mitt i skogen.
Och det gör vi ju av en anledning.
Vi vill ha skog omkring oss att njuta av och leka i.
Nu har skogsägaren nära oss bestämt sej för att hugga ner härligheten.
Hela vår lekskog är borta.
Det är så att man gråta, faktiskt.

Jag surar på det ett tag till.

Dagens musiktips får ni under tiden.
Panetos- När vi två blir en.
Nostalgi blandat med .... hmmm en massa bra iaf.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar