~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 17 oktober 2013

En heldag..

Jag och lilla lillebror tog oss en heldag på vift idag,
Började i staden med lite ärenden och avslutade med en eftermiddag på Väla.
Lunchade med Michaela som jobbar på väla nu.
Shoppade lite lagom. ;-)
Mötte sen upp Alicia som kom från skolan i Helsingborg och åkte med hem.

Väl hemma hann jag vika och hänga lite tvätt innan jag smet ifrån hemmet för lite prat och pyssel med det goa gänget.
Roligt att hitta på en massa men mindre smart att göra det dagen innan det ska jobbas ett dygnspass.
Men men det fixar jag!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar