~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 4 oktober 2013

Det försvunna inlägget...

Gör ett nytt försök!

Det är ju alldeles galet längesen jag skrev och inte har jag lyckats åstadkomma något särskilt givande inlägg heller.
Nu gör jag ett nytt försök att liva upp den här bloggen igen!

Det händer inte så väldigt mycket i det här hemmet nu.
Eller jo, det händer väl alltid en massa saker här egentligen.
Men ni förstår nog vad jag menar.

Imorgon börjar jag jobba igen.
Jag har varit hemma och ledig sedan i december.
Nu börjar liten lillebror bli lite mer självständig och kan klara sej lite utan mej.
Det blir bra för vidare utveckling att vara lite ibland jämnåriga på dagis.
Det blir också bra att han får lära sej att klara sej lite hemma utan mej.
Allt går redan toppenbra utefter förutsättningarna.
Så de kan bara bli bra det här.
Att denna mamman har lite ångest för det hela är väl bara normalt?

Det stora shoppingintresset till barnen frodas, som vanligt.
Anjelin har hittat sej ett nytt favoritmärke.
Även det från danmark.

Kika där och se på härligheten.

Här är hon klädd i pom de lux från topp till tå.

Det är hon även här.
Emilios nya favoriter är vikingtröjorna från Danefae.
Japp, danskt, of course ;-)

Även gamla favoritmärken hänger med.
Nova star som Anjelin har på sej här och finaste molo som Emilio har.

Det är så roligt att klä barnen i dessa fina kläder!
Vet ni vad som också är kul?
Nästan halva nöjet.
Jo att fynda det fina så billigt som möjligt.
Det gäller att ha huvudet på skaft och hitta reor, erbjudande och begagnatfynd på tradera och facebook.

Nu i helgen anordnade vi byns barnloppis igen.
Varje vår och höst gör vi det.
Så himla roligt!
Jag sålde en hel del och köpte lite godingar med.
Jag blev nöjd i alla fall.

Berätta nu för mej!
Var fyndar ni?
Och vad?
:-)

Kramar Helena


2 kommentarer:

  1. Gud vilka fina flätor tjejen har. hur gör man de? vad heter de? kanske kan googla på de. :)

    Jag älskar med barnkläder, askul att handla och speciellt när man fyndar. ;)

    SvaraRadera
  2. Flätorna kallas inside eller inbakade tror jag.
    Shoppa barnkläder är alltid kul! ;-)

    SvaraRadera