~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 16 juli 2013

Utflykt

På sommaren ska man ju göra utflykter.
Så långt är jag med.
Men att göra utflykter som alla andra gör samtidigt med alla de är inte alls min grej.
Ibland blir det dock inte som man tänkt sej så idag hamnade jag och småbarnen på Hembygdsparken i Ängelholm.
Vi var inte ensamma....
Nåväl det var ändå trevligt.
Troligen för det goda sällskapet vi var med.

Rutchkana är toppen!

 Tittut!

 Gungeligung :-)

 Dessa två var inte helt överens ang fotograferingen...

 En del av vårt trevliga sällskap.

En annan del av det trevliga sällskapet. :-D

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar