~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 17 juli 2013

Testat kameran igen...










Ett objektiv som jag inte brukar använda för det är så tungt och så ett stativ så att objektivet inte blev så tungt längre.
Perfekt!

Som ni ser har vi ägnat oss åt terapiarbetet att fläta Emilios hår idag.
Jag tycker han är så fin i det och det tycker han själv med.

För er som inte vet så är det kusin Julia, Alicia, Anjelin och Emilio på bilderna.
Och så liten Bult.

I förmiddags hade vi mysigt besök av söta tjejerna Moa och Maja.
Och deras goa mamma.
Tack för idag! <3

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Ser ju vem Emilio fått sin brunhet från <3

    SvaraRadera