~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 17 juli 2013

Håll i hatten!

Jag kom ihåg bloggen!

Det kan vara så att datumen på inläggen ser mysko ut i jämförelse med vad jag skriver.
Detta kan då bero på att jag har blivit en obotlig nattuggla och kommer aldrig i säng.
Ensamheten i natten är ju underbar!

Så i detta nu har jag fortfarande tisdagen den sextonde när det på inlägget kommer stå den sjuttonde.
Bara så ni vet ;-)

Idag har ÄNTLIGEN Alicia kommit hem från Prag.
Hon har haft det superbra!
Innebandycupen gick inget vidare men nu är de den erfarenheten rikare.

Väl hemma har hon mest sovit.
Semestertrip är tungt arbete.
Lite bad i Bälinge har hon och kusin Julia också hunnit med.

Vi andra, eller i alla fall, jag och de tre mindre barnen har varit hos Emilia och hennes barn och lekt.
Superbra deal!
Barnen leker i massor och mammor pratar i massor.

Kvällen avslutades med film i soffan.
Så himla mysigt!

Imorgon är det mer lek på gång :-)
Mer om det då.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar