~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 11 juli 2013

Har veckan varit lugn?


Jag får väl säga att den varit ganska lugn, faktiskt.
Vi har inte gjort något speciellt.
Tittat till Michaela i sin nya lägenhet lite.
Varit på lekplatsen och hängt hemma i trädgården.

Nu saknar jag Alicia, som är i Prag...
Jag gillar inte när barnen inte är hemma!
Ok att vara borta någon dag och natt, men nu drar det minsann ut för långt på tiden.
Och inte kommer hon hem än på länge.
Vänjer man sej någonsin?

Och Michaela som inte ens alls bor här...
Buuhuuu hur ska jag klara mej sen när ingen bor här?
Hemska tanke!

Imorgon får vi alla fall efterlängtat besök.
DET ska bli roligt!

Hoppas ni har en lika fin sommar som jag!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar