~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 16 juli 2013

Helgbesök

Ja vi hade besök hela helgen, vi.
Och inte vem som helst var det heller.
Min minsta lillasyster, Silje, som bor i Norge var här.
Vi brukar ses max en gång om året men nu var det fyra år sen sist.
Men det var precis lika mysigt och roligt som vanligt att ses.
Söta lilla systerdottern Sarah var med också.
Alla våra hjärtan smälte för den söta godbiten.

Vi ägnade hela helgen åt att bara vara tillsammans ute i solen.

Härligt!!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar