~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 20 juli 2013

En dag att fira!

Den 20nde juli för 16 år sen hade vi bjudit in släkten till barndop.
Vi roade oss med att gifta oss inför de alla innan Alicia döptes.
Något av det roligaste vi gjort någon gång.

Så idag är det vår 16-åriga bröllopsdag.
Den har vi firat med.... inget speciellt.
Och lika nöjda är vi för det.:-)
Vi har bara njutit av det fina vädret och varit och badat i sjön.
Det räcker så.
Jag vill att vi ska njuta av varandra varje dag ungefär lika mycket istället för att bara göra det på vissa dagar.

Något jag gärna hade firat idag är pappas 70-årsdag men eftersom mina föräldrar är på semester så får vi göra det en annan dag.

Men STORT GRATTIS PÅ DIN DAG, PAPPA!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar