~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 3 juli 2013

En härligt galet rolig dag.

Detta knasiga gäng drog till Bakken idag.
Med buss, båt och tåg tog vi oss fram.
Att åka med två barn kändes helt tokigt.
Och enkelt.
Inte för att det är särskilt svårt att åka med sex barn, men det krävs ju definitivt mindre av allt när man bara har två.
Att åka karusell är inget som Emilio är van vid, men han tyckte det mesta var roligt.
Gillade inte FÖR högt och inte FÖR snabbt, men annars var det bara toppen!

Ronnie och Julia stod för det galna åkandet.


Emilio provade lite och den här var ok, men lite läskig ;-)


Båtarna med stora vattenkanoner var nog de absoluta favoriterna.
Jösses vad blöta de blev.
Men vad de skrattade.
Och vi med.
Hade nästan ont i kinderna när de var klara.:-)


På tåget hem var vi lagom slitna, allihop.
Vad Julia hittar på vet jag inte riktigt ;-)


Tänk vad gott livet är <3

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar