~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 25 juli 2013

En innedag.

Efter ett antal soliga och varma dagar var det nästan lite skönt med en mulen lite regnig dag.
Städning och sådant kommer ju på efterkälken när man bara är ute.
Så idag har det städats och tittats på film, helt enkelt.

Igår fick Emilio åka med Michaela hem till hennes lägenhet och sova över.
Snacka om lycka!
De var uppe alldeles för länge, åt kvällsmat vid tvn och bara myste.
I morse fick han bada i badkaret.
Det var så himla bra så att han tom gick med på att tvätta håret.

Jag blir helt varm i hela hjärtat när Michaela helt frivilligt tar sej an sina syskon så här.
Det känns som att vi i alla fall inte gjort de för trötta på varandra då.

I kväll har Michaela och Alicia filmkväll hemma hos Michaela.
Också supermysigt!

Givetvis är det tomt och ensamt där borta men ändå.

Jag saknar henne här men unnar henne känslan av att bestämma över sej själv.
Kommer så väl ihåg hur det var, även om det nu är snart 22 år sen jag flyttade hemifrån.

Ja jösses vad tiden går...

Det gäller verkligen att fånga dagen, mina vänner.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar