~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 27 mars 2014

Sovit ikapp

Det är nog vad jag gjort denna vecka.
Utfört vad jag ska på dagarna och sen somnat i soffan.
Skönt!
Nu känner jag mej något piggare.
Och imorgon ska det bli SOL.
I love it!

Funderar på om jag och kameran ska gå en runda...
Börjar bli sugen på att fota igen efter min oplanerade vinterpaus.
Annars är det förberedelser för barnloppisen som jag är med och ordnar som gäller.
Loppisen är på lördag.
Det mesta har jag dock koll på.

Såg ni bilden på den toksöta hunden?
Galet söt i sitt stora skinn.
Önskar att jag kunde samla på djur.
Det finns så många fina...

Nu är det dags att sova och vakna till solsken.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar