~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 4 mars 2014

Hmmmm

Det känns som att det saknas inlägg här.
Ska genast kolla upp detta.
Inte för att jag brukar skriva varje dag längre men visst har jag väl skrivit sen i fredags tror jag.

I fredags fyllde fina lilla lillebror tre år.
Han börjar bli stora killen ju.
Lördagen ägnades åt treårsfirande.
Fina paketer, god mat, trevligt sällskap och glass i stora lass.
Kvällen avslutades med MELLO :-)

På söndagen lagade den bästa mannen min bil.
Åh vad jag gillar att ha en bil som funkar!
Numera spelas melloskivan för fullt i den och barnen är väldigt nöjda de med.

Idag har tre timmar avverkats hos tatueraren.
I like!
Fast det gör allt lite ont.
Men ni vet.
Vill man vara fin....
Snart är det ju sommar och jag är snart beredd.
Fint svart maori lite varstans och så småningom lite mindre fläsk on the kropp.
Jag jobbar på både ock.

Hur laddar ni inför sommaren?
Laddar ni alls?

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar