~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 9 mars 2014

Och så var finalen avklarad.

Mellon så klart! :-)

Minns ni att jag skrev att Sannas sjunde försök i denna tävling var ok?
Jag var och är förvånad själv.
Idag vann hon hela balunsen!
Nästan 25% av svenska folkets röster fick hon.
Ace Wilder var henne hack i häl men snubblade på målsnöret, två poäng efter.

I vår soffa var vi glada och nöjda över detta resultat.
Även om Alcazar gärna fått vinna.
Eller Ace.

Jag är i alla fall så himla glad över att jag tittat på detta ståhej tillsammans med alla mina barn.
Mer eller mindre vakna dock.
Men i soffan var de i alla fall hela högen.
DET är guld det.

I morgon (eller det blir ju idag, nu när klockan slagit tolv) väntar fint väder, grillmat hos bästa föräldrarna tillsammans med bästa Moster Mia och kusin Julia och förhoppningsvis promenad med barn och kamera.

Life is good!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar