~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 9 mars 2014

En helt underbar dag!


Idag har vädret visat sej från sin bästa sida.
Eller vad sägs om minst 12 grader och strålande sol?
Jag och barnen har tillbringat det mesta av dagen i Åsljunga hos mina föräldrar.
God grillad mat och sen en härlig promenad byn runt.
Emilio älskar sådana promenader eftersom han vill skejta med sin sparkcykel och hos oss finns det bara grusväg.
Lille lillebror tyckte det var hur kul som helst att få gå och springa i massor.
Vi andra njöt i fulla drag, vi med.

Jag tog optimistiskt med mej kameran för att fånga det härliga.
Hade ju varit bra om jag stoppade i minneskortet med...
Så endast mobilbilder blev resultatet.
Inte alls lika kul!

Imorgon ska vädret också vara fint så det blir till att fortsätta njuta.

Hoppas ni också får göra det.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar