~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 7 mars 2014

Hade fel!

Jag trodde att det fattades inlägg här i bloggen.
Det gör det men inte som jag trodde.
Jag har ju inte ens skrivit några inlägg som kan fattas.
Börjar nog bli gammal och glömsk ;-)
Det är glest ibland inläggen men beror inte på att de försvinner.
Det beror endast på att jag inte skriver de.

Tiden rullar på snabbt, som vanligt.
Alltid något att stå i.
Barn som är halvkrassliga.
Annat som strular lite.
Men inget som inte supermamman fixar galant!
Dessutom klaras det nu utan socker.
Känn på den! ;-)

Veckans bästa håller jag för mej själv.
Men veckans näst bästa var något så materiellt som ett paket med fina kläder.
Kläder som jag sålt andra kläder för att spara ihop till.
Fina sommarkläder till fina barn ska man ha!
Givetvis kommer de från den nuvarande favoriten pomp de Lux.

Kommer att bjussa på lite bilder imorgon.
Idag kan jag ge er en bild på finaste killarna.

Förresten.
Laddar ni?
Imorgon är det ju mellofinal!
Jag vet inte ens vem jag hejar på men se det ska jag i alla fall.
Innan dess hoppas jag få njuta av lite vårväder.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar