~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 24 mars 2014

En aning sliten

Ja jag får nog säga att jag är det...
Förra veckan avslutades med sjukhusbesök för Alicia samtidigt som Emilio hade hög feber.
Alicias sjukhusbesök var planerat och inget allvarligt men det tar ju likväl på en mammas energi.
Emilios enträgna och höga feber ville inte ge sej idag heller så vi åkte till doktorn.
Dubbelsidig öroninflammation och nässelfeber blev domen.
Penicillin och allergimedicin ska nu intas.
Mutor är köpta och vi valde kåvepenin i tablettform.
Varför smakar flytande så illa?
Så nu hoppas vi på snabb bättring.

I helgen hann vi även med den sista innebandymatchen för säsongen och Alicia fixade även den första fotbollsmatchen för den säsongen.
Varför ligga på latsidan, liksom? ;-)

Ett mycket trevlig pompdeluxparty hos min goda vän, Emma, förgyllde min söndag.
Vill ni se mer av de fina kläderna så kolla här: www.pompdelux.se
Mitt nya favoritmärke sen en tid tillbaka.
Ni kommer att se de fina kläderna om och om igen på bilderna på barnen framöver. ;-)

Nu har jag en och en halv veckas ledighet från jobbet framför mej och jag ska njuuuta.
En massa annat är inplanerat så klart, men någonstans ska jag nog hinna softa lite med.
Träna tänkte jag också få in om det kan sluta göra ont i mina leder.
Annars gör jag nog det ändå.

Kramar Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar