~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 14 mars 2014

En solig vecka!

Som vi har njutit!
Nu verkar dock vårvädret över för denna gången.
Det får väl vara ok för vi är ju bara mitt i mars.

I onsdags var alla barnen lediga från skolan utom Alicia.
Vi tog vara på det fina vädret och var ute i trädgården.
Passade också på att grilla korv för första gången i år.
Underbart!

Nu är det jobbhelg och det är väl mindre kul.
Roligt när jag väl är där men jag hade hellre varit hemma.
Fast ärligt talat är det liiiiiiiite skönt med en liten paus hemifrån.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar