~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 8 mars 2014

Smakprov på finaste sommarkläderna!

Lovade ju bilder på barnen i sina fina, nya kläder från pomp de lux.
Här kommer de.
Och anledningen till Anjelin är på flest bilder är för att hon är villigast till klädbyten och poserande. ;-)

Någon är mer glad för sina nya gympaskor än något annat.



Nikita poserar gärna.
Var vänliga att ignorera den extrema missmatchen som sitter på hennes fötter, tack.



Sommarklänningar, kjolar, tunikor och matchande leggings/linne/tröjor.
I love it!




Nu väntar vi bara på sommar.
Vårvärme har vi ju fått i alla fall.
Idag åkte min skinnjacka fram och barnen fick vara ute och leka i bara fleece.
Glad mamma och glada barn!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar