~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 11 november 2013

Veckan är igång!

Måndagskväll och huvudet känns sprängfyllt!
Varför?
Tja....
Sex barn, en man, ett hem, ett jobb.
Need I say more?

Jag fixar biffen!
Brukar göra det och kommer att göra det!

Hur?

Bra på att fundera ut lösningar och ha många bollar i rullning.
Himlans bra på att prioritera och omprioritera.
Men den viktigaste ingrediensen, vet ni.
Det är min familj.
Inte bara den här stora nära familjen som bor i mitt hus.
Utan också den som finns ett steg längre ut.
Föräldrar och syskon.
Ni vet.
Ni är guld!

Så, mina vänner.
Ta hand om er familj och glöm inte att fånga dagen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar