~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 2 november 2013

Allhelgonahelg.

Det är då vi ska tänka lite extra på de som inte längre finns med oss.
Jag tänker ganska ofta på vår lilla Emilia som fick bosätta sej med änglarna alldeles för snabbt.
Även käraste mormor finns i mina tanka ofta.
Men idag och denna helgen tänker jag lite extra på de och andra som fått gå vidare.
Ljuset är tänt på graven hos Emilia och ljusen här hemma är också tända, så klart.

Idag har vi haft riktig familjemiddag med kalkon som så många andra.
Väldigt gott och mysigt.

Den andra november är en speciell dag på flera sätt.
Min pappa, barnens morfar Lars, fyller år.
Stort grattis till dej idag!
Vet att du läser ;-)

Det är även min och Ronnies förlovningsdag.
2 november 1991 förlovade vi oss.
Känns som igår samtidigt som det känns som en livstid sen.

Ikväll smiter vi iväg på bio alldeles ensamma.
Vi ska se den andra filmen om Thor.
En film helt i min smak.

Hoppas att ni har en bra lördag, mina vänner.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar