~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 29 november 2013

Nu är det lugnt.

Jag sitter här vid köksbordet med min dator och ett glas cola.
Hör Anjelin och Emilio leka på sina rum.
Lilla lillebror är på dagis en stund och pappan är på jobbmöte.
Skolorna har studiedag idag så skolbarnen är lediga.
De som går i denna kommunen då.
Så Alicia som går i skolan i Helsingborg nu fick snällt åka iväg ändå.
Nikita har sovit över hos en kompis och de ska gå på simhallskväll i kväll.
Så alla har något att hitta på och mamman kan lugnt sitta här och knappa.

Igår var vi på utvecklingssamtal för Alicia.
Spännande eftersom hon nu snart gått första terminen på gymnasiet.
Hon fick bara beröm och trivs som fiken i vattnet.
SÅ skönt!

Eftersom vi var utan små barn hela dagen så passade vi på att shoppa lite på ikea, äta middag på finaste Ebbas fik, och bara var tillsammans lite.
Guld!

På kvällen fick jag ett juligt infall och satte fram ljusstakar i fönstren och bytte ut kuddar och filtar i soffan till rött.
Åh vad jag gillar december som kommer strax!

Har ni pyntat något än?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar