~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 25 november 2013

En hel vecka.

Ja det är visst längesen jag skrev nu.
Dagarna går så fort och jag har verkligen varit trött.

Veckan som gått har mest gått åt till att få oss alla till att äta ordentligt igen och att sova.

Trevlig liten julfest med jobbet har jag också hunnit med.

Hela helgen har jag jobbat och då hinns inte så mycket annat med.

Men NU!
Nu ska jag ta nya tag, som jag skrev sist.
Äta ordentligt och vakna till liv.

Sen är det snart advent, julskyltning och annat mys.
Nästan den bästa tiden på året ju.

Hoppas på en shoppingtur i helgen för att införskaffa lite grejor för att höja adventsstämningen.

Lovar att inläggen blir fler nu och lite roligare med. :-)

Hoppas ni andra har sluppit kräksjukan!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar