~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 12 november 2013

Japp japp

Vaknade med migränkänning och det bådar aldrig gott.
Fick i alla fall små barn till skolan men smet sen ner under täcket igen.
Snacka om lyx när jag inser att någon tog hand om lilla lillebror så att jag kunde somna om.
Ja barnen har ju en pappa med och ibland märks det tydligare än annars. ;-)
Vi har varit lediga idag, båda två och det var ju vältajmat.

Sovmorgon, frukost med huvudvärkstabletter och lite slappe så drog denna dagen också igång.

Tisdagsträff med mina föräldrar, min syster och kusin Julia fick vi till ikväll med.
Två veckor i rad får ju nästan börjar kallas för vana.
En bra sådan!
De andra har den vanan, men vi lyckas bara få till det emellanåt, vi.
Det är en del som ska stämma för att vi ska organisera ihop oss en vardagskväll så där.
Förbaskat trevligt är det i alla fall!
Kycklinggryta till 13 viktiga personer runt bordet.
Det är grejor det!
Nybakad morotskaka till efterrätt är inte heller fel.

Så sammanfattningsvis blev detta en riktigt bra dag!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar